Byznys

Jedna kancelář, více pohledů

Trend open space kanceláří do Česka dorazil už před dvaceti lety. Majitelé společností a firem si nápad nemohou vynachválit, očekávají vyšší efektivitu a výkonnost týmu. Šetří jim místo i energie, poskytuje přehled o pracovním nasazení. Jeden velký pracovní prostor, kde dochází k nepřetržité komunikaci mezi zaměstnanci, neustálému informačnímu proudu, všichni jsou v centru dění, vidí všechno a […]

Jaké to je pracovat ve sdílené kanceláři?

Čím dál více lidí v dnešní době nevyužívá tradiční model pravidelné osmihodinové pracovní doby v jedné kanceláři na jedné židli. Moderní pracovníci fungují na volné noze, zakládají startupy, avšak i zaměstnanci některých pokrokovějších firem rádi disponují určitou volností nejen, co se týče plánování svého času, ale i toho, kde zrovna pracují. Rozmáhají se tak nejen možnosti home […]

Coca-Cola bojuje o své klienty novou příchutí

Jedna z nejznámějších značek na světě odhalila začátkem února novou příchuť svých nápojů. Tentokrát se jedná o pomerančovou příchuť. Nebylo by ani nic zvláštního na tom, že nová příchuť přichází, protože u dalších podobných nápojů známe nové přicházející chutě. Nicméně u této značky je to příchod nové příchuti po dlouhých dvanácti letech. Poslední změnou byla […]