Coca-Cola bojuje o své klienty novou příchutí


Jedna z nejznámějších značek na světě odhalila začátkem února novou příchuť svých nápojů. Tentokrát se jedná o pomerančovou příchuť. Nebylo by ani nic zvláštního na tom, že nová příchuť přichází, protože u dalších podobných nápojů známe nové přicházející chutě. Nicméně u této značky je to příchod nové příchuti po dlouhých dvanácti letech. Poslední změnou byla právě před uvedenou dobou vanilková příchuť.

Samozřejmě se společnost tímto tahem snaží bojovat proti poklesu počtu svých zákazníků.
plechovka coly

Coca-Cola Orange se objeví v obchodech ve Spojených státech již koncem února 2019 a bude dostupná jak v klasické verzi, tak i ve variantě bez cukru, aby si každý na své přišel.

V médiích se také objevily informace, že firma uvažovala o příchuti malinové, citronové a zázvorové, ale nakonec na trh uvede pouze pomerančovou.
coca cola láhev

Historie změn tradiční řady

Dietní varianty tohoto nápoje se mění mnohem častěji než tradiční verze. Naposledy tedy byla změněna, jak bylo již uvedeno, v roce 2007, kdy přišla na trh vanilková varianta. Předtím to byla v roce 1985 třešňová verze.

Samozřejmě nová varianta přichází v době, kdy značka bojuje o stále se zmenšující objem zákazníků, protože hlavně v Americe je nyní trendy nepít tyto kofeinové nápoje. Firma trpí v posledních letech velké náloži kritiky, protože tyto nápoje jsou samozřejmě spojovány s nezdravým životním stylem, stejně jako například Pepsi nebo McDonald\’s. Už i Američané dokonce dle průzkumů místních novin, kupují spíše neperlivé balené vody než ty perlivé a začíná jim na zdravém životním stylu více a více záležet.

Nová příchuť by měla v očích klientů oživit pohled na Coca-Colu a tím je přitáhnout opět zpět. Coca-Cola si je vědoma totiž toho, že i přes to, že marketingově nijak zvlášť nepodporují prezentaci právě třešňové a vanilkové varianty, jejich prodej se zvýšil. Tedy firma došla k závěru, že nová příchuť bude jednou z cest, jak se zase ukázat svým spotřebitelům v moderním a žádoucím světle.