Legendární Dark souls

Pokud byste se zeptali někoho na tu nejsložitější a nejtěžší hru, tak vám nějaký začátečník určitě odpoví „Dark souls“. Tato opravdu jedinečná hra však není tak těžká, jak by veřejné mínění napovídalo. Pro zkušeného hráče je celá hra jenom o tom (kromě příběhu, který je opravdu excelentní), aby našel patern neboli vzorec, podle kterého se nepřátelé hýbou, zapamatoval si jej a našel na něj proti-strategii. Což není nic složitého, pokud jste předtím nějaké hry alespoň hráli. Opravdu to není nějak výrazně těžké, pokud nenarazíte na nějakého jiného hráče, který podvádí a zapíchne vás jako prase na porážce.

umělé kostry

Příběh je pravé

Nacházíte se v potemnělém a umírajícím světě, který se nachází opravdu na krajíčku sil. Kdysi dávno zemi vládli nesmrtelní draci. Hluboko v nitru země se však rozhoří plameny a tyto první plaménky, duše pánů, najdou tři velké postavy. Král Gwyn, čarodějka z Izalitu a samozvaný bůh smrti. Tito tři svrhnou nesmrtelné draky za pomoci bezšupinatého draka, který své bratry zradil. Na jejich kostech vybudovali prosperující království. Tisíce let bylo vše, tak jak mělo být. Ovšem plamen, který kdysi zářil tak jasně a zaléval zemi teplem, nyní slábne. Mrtví začali vstávat ze svých hrobů a začala se objevovat kletba nemrtvých. Čarodějka z Izalitu se pokoušela plamen světa stvořit znovu ze své duše pánů, jenomže se stala chyba a ona se proměnila v obrovské monstrum, které plodilo démony na lidský svět. Zrádný drak bez šupin, Seth, zešílel při hledání své nesmrtelnosti a bůh smrti se uzavřel hluboko do svých kobek, kde vyčkává na svůj příchod. Objevila se čtvrtá duše pánů, menší než od těch ostatních, ale se schopností přivádět temné hrůzy na tento svět, mnohem temnější než démoni. Král Gwyn se proto obětoval a vstoupil do plamene světa – spojením své duše pánů jej opět zažehl. Ovšem to se ukázalo jako krátkodobé řešení. Hráč se v této hře ocitá v roli postavy postižené kletbou nemrtvých, která se snaží naplnit svůj osud a získat zpět lidství.

jít hrát

Temné RPG, které se nikterak nebude párat s morálkou hráče a které mu dá hned několik možností na výběr. Hra, kde neexistuje „uložit“ ani „nahrát“, jenom pokračovat.